Dette websted har begrænset support til din browser. Vi anbefaler, at du skifter til Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

STORE RABATTER RABATTER OP TIL 80 %

VAREKURV 0

Die Artikel sind für Minuten reserviert!
Der er ikke flere produkter tilgængelige

Produkter
I alt Gratis
Payment Options
AMEX Apple Pay MasterCard PayPal Google Pay VISA

Din kurv er tom

Hvordan kan vi hjælpe dig?

FAQ

Find svar på vores kunders mest stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde det svar, du leder efter, kan du kontakte vores supportteam for at få hjælp.

ORDRE

Hvordan afgiver man en ordre?

Det er meget nemt at afgive en ordre hos os: Når du har lagt varen i din indkøbskurv, kan du afgive ordren ved at klikke på knappen "Afgiv ordre". Du kan nemt gøre dette under betalingsprocessen, når du automatisk bliver logget ind. Derefter bliver du guidet gennem ordrestrukturen i tre trin (adresse - betalingsmåde - bekræftelse), og du kan afslutte din ordre. Vi tilbyder dig også muligheden for at afgive en ordre uden at oprette en kundekonto. Du kan også afgive en ordre uden at oprette en kundekonto. For at gøre dette skal du klikke på "Fortsæt" i gæsteregistreringsformularen. For at afslutte din ordre skal du følge bestillingsprocessen i tre trin (dine oplysninger - betaling - ordre).

Hvad sker der, når min ordre er færdig?

Når din ordre er afsluttet, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail, der ikke kun indeholder de varer, du har bestilt, men også din leverings- og faktureringsadresse samt den valgte betalingsmetode. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du starte returproceduren.

Kan jeg annullere min ordre, hvis den endnu ikke er afsendt?

Annullering er mulig, hvis din ordre endnu ikke er blevet behandlet af vores lager. Da vores lager behandler ordrer meget hurtigt, er det nogle gange ikke muligt at annullere en ordre, selv ikke efter få minutter. Den hurtigste måde er at åbne den pågældende ordre i din kundekonto og vælge annulleringsmuligheden. Bemærk, at du kun kan anmode om annullering af alle varer i en planlagt levering. Hvis du ønsker at annullere alle varer i din ordre, men ordren er opdelt i flere planlagte leveringer, skal du anmode om annullering af hver af disse planlagte leveringer. Det er desværre ikke muligt at annullere en bestemt vare i en planlagt levering. Efter din anmodning modtager du en separat e-mail om status for din annulleringsanmodning.

Er der et minimumsbeløb for bestillinger?

I princippet er der ikke noget minimumsbeløb for bestillinger i vores onlinebutik. Der kan dog være et minimumsbeløb for visse betalingsmetoder; du vil blive informeret herom under bestillingsprocessen.

Mangler der noget i min ordre?

Kontakt os direkte på kontakt@freyakobenhavn.dk og giv os vigtige oplysninger såsom forsendelsesmærkat osv. Jo mere komplette oplysninger vi har, jo hurtigere kan vi identificere og løse problemet.

Hvad skal jeg gøre, hvis der er noget galt med min ordre?

Kontakt os på kontakt@freyakobenhavn.dk. Angiv dit ordrenummer, en beskrivelse af problemet og vedhæft de nødvendige fotos.

FORSENDELSE OG LEVERING

Hvad er leveringstiden?

Som regel leverer vi varer, der er på lager, inden for 8 til 12 arbejdsdage.

Kan leveringsadressen være forskellig fra faktureringsadressen?

For at spore din ordre kan du klikke på sporingslinket i den e-mail med forsendelsesbekræftelse, du har modtaget. Hvis du ikke kan finde bekræftelses-e-mailen i din indbakke, er den sandsynligvis havnet i din spam-mappe.

Hvorfor opdateres sporingen ikke?

Opdateringer af sporingen kan blive forsinket, når pakken:

Er tilbageholdt på grund af force majeure, såsom ekstreme vejrforhold, forsendelsesrestriktioner, strejker osv.

Er underlagt lokale toldprocedurer.

Hvorfor vises min ordre som leveret, før jeg har modtaget den?

Hvis du ikke har modtaget din(e) vare(r):

1) Kontroller, om adressen på din ordre er forkert.

2) Kontakt kurerfirmaet.

3) Tjek din postkasse, eller spørg dine naboer, om de har modtaget pakken på dine vegne.

4) I sjældne tilfælde kan pakker blive leveret op til 48 timer før deres ankomst.

Hvis du ikke har modtaget varen inden for 3 hverdage fra leveringsdatoen for din ordre, skal du sende os en e-mail til kontakt@freyakobenhavn.dk (med ordrenummer og årsag).

Hvorfor bliver min ordre returneret til afsenderen eller afvist?

En ordre kan returneres til afsenderen eller afvises af en af følgende årsager:

1) Adressen er ugyldig eller der mangler oplysninger,

2) Transportøren kan ikke levere din pakke,

3) Ordren afvises af kunden ved leveringen. Bemærk, at vi ikke er ansvarlige for mistede, bortkomne eller forkert leverede varer, hvis den angivne adresse er forkert på købstidspunktet.

Hvad kan jeg gøre, hvis sporingsservicen angiver, at min pakke ikke er blevet leveret?

Hvis du opdager, at din pakke ikke er blevet leveret, skal du kontrollere leveringsadressen i bekræftelsesbrevet. Hvis adressen er korrekt, anbefaler vi, at du først kontakter logistikvirksomheden, da det er den mest effektive måde at finde din pakke og arrangere en ny levering.

Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har udfyldt min ordre korrekt?

Hvis du har oprettet en kundekonto, kan du logge ind på hjemmesiden og se dine ordrer under fanen "Ordrer". Hvis du har spørgsmål, kan du til enhver tid kontakte vores kundeservice via e-mail på adressen kontakt@freyakobenhavn.dk.

Hvilke leveringstjenester sender min pakke?

Vi sender vores produkter i Danmark i samarbejde med vores partnere DHL Express.

Kan leveringsadressen være forskellig fra faktureringsadressen?

Du kan selvfølgelig også få din ordre leveret til en anden adresse end din faktureringsadresse, f.eks. din arbejdsplads eller et afhentningssted, ved at vælge en af de tilgængelige betalingsmetoder og angive leveringsadressen i afsnittet "Leveringsadresse".

Kan jeg ændre leveringsadressen på min bekræftede ordre?

Desværre er det ikke muligt at ændre leveringsadressen efterfølgende. Hvis leveringsadressen ikke kan findes, eller hvis din ordre ikke kan leveres, returneres forsendelsen til os. Når vi har modtaget og kontrolleret din returnering, refunderer vi det relevante beløb ved hjælp af den betalingsmetode, du valgte, da du afgav din ordre.

RETURNERINGER OG REFUSIONER

Hvordan sender jeg en returnering?

Hvis din ordre kan returneres, skal du følge disse trin for at starte returproceduren:

1. Send en e-mail via afsnittet "Kontakt os" på hjemmesiden.

2. Sørg for, at e-mailen indeholder følgende oplysninger:

- Ordrenummer

- Årsag til returneringsanmodningen

- Foto af produktet, hvis det er ødelagt

- Kundens fule navn

- Kundens adresse

Vi kontakter dig for at give dig.

Hvor lang tid tager det normalt at få refunderet min hjemrejse?

Så snart vi har modtaget og kontrolleret de returnerede varer, refunderes beløbet op til fakturabeløbet inden for 7 dage ved hjælp af den betalingsmetode, du valgte, da du afgav din ordre.

Bliver forsendelsesomkostningerne refunderet, hvis jeg returnerer min ordre?

Du får fuld refusion for din ordre, hvis du returnerer den i sin helhed.

Hvad kan jeg gøre, hvis min vare er blevet beskadiget under transporten?

Hvis en vare, vi har leveret til dig, er beskadiget, defekt eller ikke opfylder dine behov, kan du selvfølgelig reklamere og returnere den gratis ved hjælp af returformularen. Du finder alle nødvendige oplysninger om returnering i afsnittet "Hvordan returnerer jeg en vare?".

Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare?

Hos FREYA - København kan du returnere de bestilte varer inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Du kan finde mere information om fortrydelsesretten i vores onlinebutik i vores generelle forretningsbetingelser (GGB). Bemærk, at returneringer via post behandles hurtigere end returneringer via et afhentningssted/konsignationssted.

Hvordan modtager jeg refusionen?

Betaling sker altid via den valgte betalingsmetode. Hvis du betaler med kreditkort, refunderer vi beløbet for de returnerede varer direkte til dit kreditkort. Hvis du betaler med PayPal, krediteres beløbet til din PayPal-konto.

BETALINGER OG KAMPAGNER

Hvordan håndteres told og afgifter?

Du er ansvarlig for at sikre, at de produkter, du bestiller, overholder statslige og føderale importregler og -bestemmelser, og for at betale for dem (inklusive alle forsendelsesomkostninger, gældende told, skatter og toldafgifter).

Hvilke betalingsformer accepterer I?

Vi accepterer Apple Pay, Google Pay, Paypal, Shop Pay, Visa, Klarna, Clearpay, Mastercard og American Express som betalingsmetoder. Her hos FREYA - København bruger vi kun pålidelige betalingskanaler og gør vores yderste for at beskytte din betaling og dine personlige oplysninger.

Hvorfor er min betaling blevet afvist?

Dette kan skyldes flere årsager Kortoplysningerne er forkerte. Kontroller udløbsdatoen, faktureringsadressen og sikkerhedskoden (sikkerhedskoden findes på bagsiden af dit Visa/Mastercard).2. Den udstedende bank har afvist betalingen. Den udstedende bank har afvist betalingen. Der er ikke tilstrækkelig saldo til at gennemføre betalingen. De accepterede betalingsmetoder omfatter kredit- eller betalingskort (Visa, MasterCard, American Express, Discover), PayPal og andre platforme afhængigt af landet.

Hvorfor er jeg blevet faktureret to gange?

Men bare rolig. Tjek først, at du ikke ved en fejl har afgivet flere ordrer. Hvis det ikke er tilfældet, skal du tage et skærmbillede af din betalingshistorik og kontakte os.

TILKNYTNING OG INFLUENCERE

Jeg vil gerne blive tilknyttet og/eller influencer for FREYA - København. Hvilke skridt skal jeg tage?

Tak for din interesse! Send os en e-mail til kontakt@freyakobenhavn.dk. Vi svarer dig med yderligere oplysninger, hvis vi har brug for dem. Har du stadig spørgsmål? Send os en e-mail til kontakt@freyakobenhavn.dk. Vi hjælper dig gerne.

Er det en officiel invitation til samarbejde eller et fupnummer?

Vær opmærksom! Hvis du modtager en e-mail eller en SMS på vegne af FREYA - København, hvor du bliver bedt om at betale et gebyr, er det højst sandsynligt et forsøg på svindel.

For nylig har nogle kunder informeret os om, at svindlere har udgivet sig for at være FREYA - København for at begå bedrageri.

Alle FREYA - København's e-mailkonti slutter med suffikset @freyakobenhavn.dk.

Hvis du modtager en svindel-e-mail, skal du ikke svare og anmelde afsenderen via din internetudbyder.

Tak, fordi du hjælper os med at beskytte andre mod svindel.

I dette tilfælde skal du kontrollere, at afsenderen er @freyakobenhavn.dk.